5 czerwca 2019 r. Aula Jana Pawła II w Centrum Dydaktyczno-Naukowym we Wrocławiu zamieniła się w Uniwersytet Dzieci.

Zrealizowaliśmy kolejne trzy scenariusze na temat programowania.

Jak się programuje w aplikacji Scratch? Jak zaprogramować grę w aplikacji ScratchJr? Jak zaprogramować interakcję w Scratch'u?

Zrealizowaliśmy trzy scenariusze na temat programowania.
Jak porozumiewają się roboty? Stworzyliśmy dwa programy dla robotów: program do mycia zębów oraz program do planowania tygodnia z życia robota.

Zrealizowalismy dwa etapy projektu o bezpieczeństwie w sieci i nowych technologiach:

W tym roku szkolnym uczniowie klasy 2d wyruszyli na podbój nowych technologii, czyli projekt Technologie z klasą w naszej szkole! Dzięki temu wezmą udział w cyklu fascynujących lekcji  dotyczących bezpieczeństwa w sieci, a także nauki programowania!

Każde zajęcia realizowanego projektu "Technologie z klasą" będą prawdziwą przygodą – a to za sprawą kosmicznego zestawu edukacyjnego „Zaprogramowani na przygodę”, którego głównym bohaterem jest sympatyczny robot Kodeusz.